niedziela, 19 lutego 2017

Od czegoś trzeba zacząć

Swoją kulinarną przygodę zaczęłam od wyprowadzki od rodziców. Nowe miejsce, własna kuchnia i potrzeba nakarmienia, nie tylko siebie, właściwie zmusiła mnie do gotowania. Szybko odkryłam, że mimo swoich niezbyt zaawansowanych umiejętności, bardzo to lubię.
Tak właśnie powstał pomysł na tego bloga. Raczej dla utrwalenia w jednym miejscu swoich kulinarnych eksperymentów, ale skoro mogę przy okazji podzielić się nimi z całą internetową społecznością, to czemu nie!

Sama nazwa bloga wzięła się z mojej "wiodącej" pasji. Całe życie nie rozstawałam się ze śpiewem, a teraz, kiedy mam już wystarczające wykształcenie w tym temacie, postanowiłam zacząć nagrywać covery, pewnie też z czasem tworzyć własną muzykę. Sam pomysł na formę bloga podrzucił mi mój mężczyzna. Podobno lubi moją kuchnię, więc mam nadzieję, że mogę liczyć na jego wsparcie w tym temacie. On sam dzieli się swoją pasją tutaj ;)

Planuję swoje kulinarne wpisy publikować średnio dwa razy w tygodniu, a co jakiś czas do wpisu zostanie dołączone nagranie/moja aranżacja/cover. Mam nadzieję, że taka forma bloga się utrzyma, ewentualnie będzie z biegiem czasu ulepszana.
Póki co, życzę sobie powodzenia i wytrwałości, a Wam - czytelnikom, przyjemnej lektury i inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz